Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Saturday, October 13, 2012

Untuk Dilah

sesaat dua saat ni.. asyik teringat citer dulu-dulu…ni citer aku ngan Dilah..kenal dia tak lama pon..tak sampai setahun tapi rasa mcm da lama kenal dia.. mungkin sebab sekepala ngan dia… dan mungkin ada persamaan sikap ngan dia..


ni lah dilah.. ( gambar bajet ).. haha
banyak benda yang aku rasa aku tak boleh kongsi ngan org len..tapi aku boleh cerita kat dia.. yes, mungkin kami tak kan jumpa lagi lepas ni, tapi tak semestinya kami tak jumpa akan memutuskan persahabatan yang terjalin… masa sentiasa berlalu, tapi kenangan yang tercipta sentiasa berkekalan…

dalam tempoh hampir 6 bulan kenal D ( nama manja dilah..haha…).. terlalu banyak perkara pahit manis yang tak dapat aku lupakan.. dengan dia gak lah aku melayang atas jalan raya, dengan dia gak lah aku ponteng kerja pergi makan cheese cake secret recepi, dengan dia gak lah 1st time aku masuk mcd.. sebab sebelum knl dia..aku tak mkan mcd, tapi D suka sgt ngan mcd.. last-last aku teman r dia pegi mcd dan dgn aku sekali makan bnda alah tu.. not bad la.. haha…patut dia suka, kalu mcd daging burger dia memang best la..lebih-lebih lagi mega mac ( kalu tak silap aku…).. huih, memg kenyang giler, 2 kali makan baru abes.. 4 slice daging… haha… ( da lari dari citer sal D masuk citer sal burger pulak…haha..)

ni lah dia... hahahaha

kek yg kami suka mkn.. hahaa

D ni kecik jer org nya, tapi mulut dia boleh tahan ramahnya.. boleh di katakan aku agak rapat ngan dia, mungkin sebab aku jenis pendiam dan pemalu jadi akan mudah rapat dengan org yang mlt bising macam dia… haha

Dalam banyak-banyak perkara, yang paling aku tak boleh nak lupa..saat aku kemalangan, melayang ngan motor masa bawak D.. sampai hari ni aku rasa bersalah ngan D..sebab aku harga dia kurang… dah calar kat muka turun la rm1000… dah lah harga rm1100 jer…..gurau D.. hahaha

Sebenarnya aku tak tahu nk citer ape.. Cuma kalu boleh aku nak abAdikan semua kenangan ngan kawan-kawan aku dlm blog aku.. jadi cukup la takat ni aku menaip..aku lampir kan gambar jer.. BIAR GAMBAR YANG BERKATA-KATA.. HEHE

dilah n aku... ( muka aku mcm senget jer... haha )
awal praktikal.. location : PCB

dekat library.. bajet rajin ...hhaha


dilah n ida...

dilah, aku dan Fatin

fatin, aku, ida ( depan sekali ) dan dilah

atas loteng ( konon lepak atas ni, mcm dlm citer... haha )

curi tulang masa buat kerja... hahaa

lepak atas loteng... heeee

di lorong haji taib.... hahaha.... * gurau*

saya siap menerima arahan... hahahaa

hahaa... come pyung pinjam... kredit to Saya Ida,... haha

pic paling unic... bajet... haha

kusyuk buat keje... hahaa


* entry ni aku tulis khas buat Fadhilah Mohd Sobri.... semoga perkenalan yang sekejap itu berkekalan hingga akhir hayat... :)




No comments:

Post a Comment