Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Friday, October 12, 2012

G7 ~ SMK SYP 1



Assalamualaikum… sejak dua menjak ni..bizi sikit… byk sgt kerja yang tertunggak dan perlu disiapkan dalam masa terdekat…rupanya dunia ipt ni tidak lah se”best” zaman-zaman sekolah dulu.. kalu masa sekolah dulu esok nak exam… malam ni sempat lagi berkaroke dengan member, esok ada exam sempat lagi malam tu main kejar-kejar turun naik blok asrama.. mungkin masa tu budak-budak.. jadi perasaan takut pada exam tu tak sangat.. pikiran tak matang lagi agaknya masa tu..

Tapi sekarang, bila lect cakap..okey….esok ada kuiz, huis, sorang-sorang mcm nak gila study.. tu baru kuiz.. bukan ada ujian atau final exam lagi.. kat sini sudah nampak perbezaannya. Mungkin tika ni.. semua dah matang, dah fikir jauh..dah bleh fikir mana elok mana tak elok.. mcm peribahasa selalu kata berakit rakit dahulu berenag renag ke tepian, bersakit sakit dahulu bersenang senag kemudian.. kena mengena tak peribahasa yang aku letak ni.. haha.. ada aku kisah??

Sebenarnya aku tak tahu nak post ape utk entry kali ni.. tapi bila mlm minggu, dok meroyan atas katil, goyang-goyang kaki ( bajet rilex tak ada kerja, biar keje berlambak pon … haha ) tetiba teringat lak zaman-zaman sekolah dulu.. teringat dekat kawan-kawan zaman sekolah dulu… huii… bila rindu aku buka balik gambar-gambar lama..
Ni dia, aku nk citer balik la kawan-kawan aku masa sekolah dulu.. mereka comel-comel lagi masa ni.. hehe

Ni che sailiana a.k.a che

hehe... ni che :)

~ Kawan aku sekarang ni tengah belajar dekat usm, sayang dia…sebab dia sgt baik..
Haha.. kenal dia dari form1 lagi..antara ramai kawan aku..dia lah yg paling genius.. dan sebab dia jugak lah aku dapat A math.. thanxs.. hehe

Ni pula Nurainu Uzzlah a.k.a ainu

baju putih ainu.. sori..pic lama geng... hehe
Dia ni jenis giler- giler..always make me smile bila aku tengah tension.. hehe aku kenal dia msa form 4.. kenal dia pon melalui kawan yang len sebab dia tak sekelas ngan aku…mula-mulanya... last-last jadi rapat ngan dia bila satu kelas... hehe…dia suka ajar aku bio..sebab dia minat nak jadi doctor.. Alhamdulillah..sekang dia berada di jalan yg dia minat..sekang dia belajar fisio.. lebih kurang da tu… hehe

Ni pula norha a.k.a noha

sori...curi kat fb mu noha.. gambar mu x jupo cari..hehe.. ( noha yg baju merah )
Dia ni adalah satu-satunya kawan aku yang nama paling singkat.. hehe.. kawan aku yang ni jenis nakal sgt-sgt.. dia terlalu peramah..semua org yang dia jumpa, dia mintak belanja..x kira kenal ke tak.. hehe.. tapi dia baik..selalu berkongsi “kesusahan” subjek kimia ngan aku.. haha.. sama pandai kang?? Tapi pandai dia sikit dari aku…sikit je lah… hahaha

Nur Nadila a.k.a Dila
ni dila yg awesome... hehe
Ni dila.. dila pon sama..nakal… kalu dia dok dgn noha..memg menjadi-jadi lah ketololan dia… haha.. walaupon dila ni nakal tp dia org yg bertanggungjawab..mybe dia anak sulung.. kenangan ngan dila yg smpai sekarang aku tak lupa ialah masa g umah dia jalan kaki dari cabang khamis ke sg sok.. haha.. sweet memori betul..kalu ingat balik sekang..tersenyum sorg2… dan lagi satu, noha dan dila ni suka kacau che study….hehe

Munirah a.k.a muni

pengganti muni ( real pic xde..hehe )

Muni ni sorg yg suka melatah..so kami akan amik kesempatan utk selalu kacau dia.. tapi yg pasti dialah yg paling alim antara kami.. mungkin sebab umah dia tepi masjid… hahaah…. Muni sgt best, dan tak rugi lah jadi member dia… hehe


Siti Aisyah a.k.a Siti
ni siti yg cantik..hehe
Ngan siti ni pon aku kenal masa form 4, dia sek kat syp 1 lpas pmr.. sekali ngan ainu gak lah… siti ni pun lucu jugak.. tapi dia sembunyi kan kelucuan dia tu.. n dia kawan aku yang cantik… hehe siyes muka dia comel… hehehe.. dengan dia lah, kami semua lepak-lepak dalam kebun durian, tdo dlm bangsal..memg best… kenangan yang sgt bernilai.

·        * Ramai lagi kawan-kawan yang aku tak kan lupakan sepanjang hayat… tapi terlalu banyak nk di senaraikan.. tapi ni lah geng paling rapat masa sekolah menengah dulu.. G7 SYP 1… memg ganas….. paling syg kat che sailiana… <3 hehe…

·         Tapi yg sedih sekarang dah kurang berhubung..semua sibuk L


dila, che, zue, mija
aku dan siti


kenangan di SYP 1

No comments:

Post a Comment