Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Thursday, October 4, 2012

Sabar kang sebahagian daripada iman??

Masa aku tengah menaip entri ni.. tangan aku menggigil..sebab hati aku tengah panas sgt... jantung aku berdegup laju.. kepala lak rasa mcm nak tercabut.. hati geram sgt... kalu kau da depan mata aku.. memg dah kena sepak terajang dah. aku peduli apa..selama ni aku cuba nk respect kau.. tapi kau telah buat aku hilang hormat pada org mcm kau... kalu membunuh tu di haruskan dah lama aku bunuh kau..kesabaran aku dah hilang... dah hilang... dah yang ada sekang utk kau dlm hati aku cuma demdam!!!!! DEMDAM... yang tggu masa utk pembalasan..!!!!! masa tu akan tiba antara lambat dengan cepat sahaja....

aku akan buat kau sujud di kaki aku....

p/s ~ aku nk marah sgt2... mudahan ALLAH akan lembutkan hati aku utk maafkan kau walaupun bukan hari ini.. :)

No comments:

Post a Comment