Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Wednesday, April 4, 2012

SAPE YANG BUTA???



Assalamualaikum…tetiba mlm ni bosan tahap gaban so aku rasa tertarik plak hati ni nak update blog..*padahal melambak kot kerja, repot pon belum buat lagi, nanti dah nak buka sem baru kelam kabut sampai merah mata nak siap kan kerja…hahha…well…camni lah ciri-ciri pelajar cemerlang dan pekerja yang Berjaya…so contohi lah saya…*tiba2*

Cinta Mampu mengubah seseorang menjadi lebih baik atau sebaliknya...


Sebenarnya, mlm ni aku rasa nak citer pasal cinta…chewah…cinta tu..aku pon tak taw samada cinta tu buta atau org yang bercinta tu yang buta…cinta terang-terang lah takde mata…kalu ada mata aku rasa takde org nak bercinta semua cabut lari…hahahah
Tapi terang-terang aku cakap…org bercinta ni buta hati..kenapa aku cakap camtu…sebab bila dah bercinta ni, dorang memang dah takkan Nampak salah pasangan dia tu, masa tu even kentut pun bau wangi…hahahah.

Bila cakap pasal cinta ni, aku teringat plak dekat member aku yang sama-sama belajar dekat P*******, aku nak kata dia jenis yang setia tak jugak, melayan jugak lah..tapi dia bengang tahap cipan bila pakwe dia main kayu 3..bukan setakat sekali dua tapi hampir 5kali…bila tahu tu, punya lah member aku tu mengamuk…habis sekali jenis binatang dia sebut, tapi bila di pujuk rayu…dapat bunga 3 kuntum,dapat cincin kapel..terus cair, salah pakwe tadi terus lupakan…dia pon jadilah manusia yang paling pemaaf…paling ikhlas dan paling aku menyampah….kalu wat salah ngan aku atau aku yang buat salah dengan dia punya lah susah nak  maaf..

Tu lah yang dikatakan kuasa cinta…kuasa cinta mampu menyejukkan api, meleburkan besi, membutakan mata dan sampai tuan punya cinta tu jadi bodoh mcm lembu…siyes aku menyampah dengan kawan aku nih, pakwe dia semua baik walhal satu kolej dah kenal perangai pakwe dia tu…dia jer yang pekakkan telinga butakan mata sampai tak nak tahu kebenaran…

So…disini, sape yang buta????cinta atau kita ???

p/s ~ aku pon tak tahu ape aku melalut…hahaha

moral of the story ~ biar kita menjadi tuan cinta, bukan menjadi hamba cinta…J

No comments:

Post a Comment