Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Tuesday, February 28, 2012

My Lovely Parents

dua insan yang sangat aku cintai

setiap hari yang aku lalui, tak pernah aku terlupa untuk titipkan sepotong doa untuk insan yang amat aku cintai iaitu ayahandaku, shuhaimi b Mahmud dan juga bondaku yang teramat aku sayangi Hasimah bt Abdullah...aku mampu berdiri seteguh ini pada hari ini kerana adanya kamu berdua, aku kini mampu berdikari dan menguruskan hidup pada hari ini juga kerana kamu berdua....pengorbanan yang ma dan abah korbankan untuk besarkan aku takkan mampu aku balas hingga ke akhir hayatku, walaupun berjuta wang ringgit yang aku ada masih tidak mampu untuk aku membeli setitik susu ibu, walau berpeti-peti emas permata yang aku ada, masih tidak mampu ditukar dengan setitik peluh abah disaat membesarkan aku.....sayang aku pada mereka tidak mampu diungkapkan dengan kata-kata......i love them so much....


aku dan abg






sebenarnya abg aku tu takde function pon dekat sini..saja aku letak....hahahah

hahaha...ni aku...saja jer aku letak gambar ni...nk bagi menyerlah sikit entry ni..sebab gambar budak laki atas gambar ni...mcm membuatkan hilang ke'power'an entri ni...ahahah...


p/s ~ next time, gambar 1 family aku letak..mlm2 ni penat nak mencari...<)










No comments:

Post a Comment