Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Thursday, April 12, 2012

KENANGAN PERTABALAN AGONG!!!!!

Assalamualaikum…bila jari hilang jer rasa sakit..terus aku menaip entri ni….hehehe….keseronokan yang dijangka menjadi kecelakaan….aku tak sangka benda ni berlaku sekelip mata jer..sedar-sedar aku dah cium tar..kawan aku plak melayang terus..kecian dekat dia..aku rasa bersalah sgt-sgt…kalu aku tak ajak dia mesti benda ni tak akan berlaku…L

Kawan aku tu lagi teruk lah sebab dia bonceng aku, aku okey sikit dari dia…Cuma motor lah teruk sikit…tapi aku tak sempat nak tangkap gambar..hp aku pon rosak masa kejadian..banyak giler kerugian yang ditanggung..tak termasuk ag perfume yang aku baru beli..sedih giler kot…balik jer dari hospital, pergi balik tempat kemalangan tu…aku terus Tanya p.cik dekat situ, perfume aku ada lagi tak..p.cik tuh bagi penutup jer…botol perfume dah pecah…waaa…..sedih giler masa tuh….dah la tak sempat pakai ag…

ni lah perfume aku yang pecah tuh...tak sempat nak pakai...bau sexy ni...hahahah

lagi satu, perfume imari...dua botol seme pecah berderai.....memg bukan rezki...tak campur lagi dengan bedak compact n seangkatannya....tapi tak pelah..aku patutnya bersyukur...aku masih bernyawa sekarang ni...


Kat sini, aku nak ucap terima kasih banyak-banyak lah pada yang dah tolong aku masa tu…TQVM…

p/s ~ gambar memg takde nak upload ~ tak bleh nak citer panjang lebar, sakit tubuh nak menaip lama-lama…hehehe…J

No comments:

Post a Comment