Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Thursday, July 21, 2011

coret-coret manja

assalamualaikum..:)

hari ni..masa aku dok landing2..tetiba kawan aku...msg aku gtaw satu benda...terkejut kemain gak aku...ape x nya..dia gtaw kawan lama aku..ex clssmate aku lah...excident...parah gak lah smpai kena tangguh 1 sem..kecian dia...aku doakan dia cepat baik.....wlaupon aku x rapat mana ngan dia..dia still my fren...tp aku x taw sgt lah pasal dia nih..yelah..pas abes spm..seme dah lost contact..almaklumlah bz ngan hal masing2...pape pon aku harap kesihatan dia akan lebih baik,,da lama dia eksident aku jer baru taw....kesian kat dia..skang aku pon da ngantuk...so gud nite..:)

p/s;; doakan kwn aku..:)..muhammad ibtisham ibrahim semoga cepat sembuh..:

No comments:

Post a Comment