Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Friday, October 31, 2014

Officially 22 years old .. OH Yeahhhhh !!!

Hai hai hai.. rasa lain macam pulak nak menaip bila dah berusia ni.. 

28 Oktober 2014, maka genaplah 22 tahun aku menghirup udara atas muka bumi ni . Alhamdulillah dan terima kasih Allah kerana memberi aku kesihatan dan kesenangan walau aku kadang-kadang tersasar dr landasan. -__-

Ampunkan Aku ya Allah…

Okey, now im officially 22 years old. So memang orang di fasa yang agak berkecamuk lah. Banyak benda nak kena fikir banyak benda nak kena capai untuk org len dan jugak diri sendiri of kos. Hehehehe

Tahun ni, sambutan biasa-biasa saja, maklumlah tempat baru dan kawan baru. Banyak lagi benda yang menjadi rahsia. Tapi kekadang selalu dapat sesuatu yang tak di jangka.

Okey, on my birthday ! my baby change her jacket.

Got a sweet chocolate.

Got a surprise ! will never forget . * nangis*

Terharu actually. If someone special yang buat, memang akan melting semelting meltingnya lah. Tp this surprise from my kesayangan budak bucuk kuat tido.. tp sangat hargai. Lebiu sayang.

******
Ceritanya, 28 oktober 2014 jatuh pada hari selasa. Di mana hari yang aku sgt bz di dunia. Kelas dari pagi sampai malam non stop. Okey tu menipu sangat. Hehehe…. Kelas memang sampai malam, so niat nak celebrate bsday tu, lupakan je sebab nak focus lab malam 3 jam. So selepas bersimpang siur tulang belikat siapkan lab, agak-agak pukul 10.30 bertolak balik kolej.

Masa kat dalam lab, roommate ada msg Tanya pukul berapa nak balik sebab dia nak keluar. So aku pon cakap je lah mybe around 10.30 sebab dia nk kunci bilik. Aku cakap ok sebab aku ada bawak kunci. So mmg tak syak ape-ape dan memang tak expect she planning something already.

Balik tu, penat tak payah cerita la. Rasa nk masuk bilik, nak tido je terus. Sebab sakit badan. Dah sampai rumah, tetiba kawan panggil sembang. Layan kan jelah sekejap. Dalam bilik aku Nampak gelap. So aku fikir si shahira ( roommate aku ) ni mesti dah keluar. Baru jer terlintas camtu, tetiba terjojol kepala dia keluar dari bilik dan Nampak dia mcm  terkejut, myb sebab aku balik awal dr yang bagitahu dia. Then, aku tanya je lah, kenapa tak keluar lagi. Dia senyum je cakap kejap lagi baru keluar. Aku pon cakap je lahhhh… ohhhhhh….

Sebab dah penat sgt, mintak diri nak masuk bilik, buka jer pintu…

Nampak..



Wah, terkejut ingt bilik terbakar.

Rupanya…

Bsday surprise utk bsday gurl..

Okey, masa ni memang terharu sangat la..

Bila nyanyi lagu besday tu terharu sesangat L.

Rasa nak nangis.. tapi tahan je lah. Saya dah besar.

Dan thanks jugak pada yang memberi coklat.


Saya tak suka coklat, mybe next time bleh change hadiah besday to another thing like gadjet mybe. Hahaha.. takde lah, bergurau saja. Thankssssss…

Dan juga terima kasih pada yang wish besday saya tu. Lebiu so much.. muahhhhhh..


sori, sebab takboleh nak paste kat sini semua. 

kepada semua yang wish besday aku. aku ucapkan berjuta terima kasih dan aku doakan korang juga akan sentiasa di berkati Allah hendakNYA. aminnnn



No comments:

Post a Comment