Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Friday, April 26, 2013

KAWAN jadi MUSUH...

Normal kan..?? dari kawan bertukar jadi musuh... musuh dalam diam... :)

persahabatan boleh bertukar jadi percintaan.. TAPI....
percintaan tu tak kan pernah berubah jadi persahabatan... trust me.. mungkin ada tapi 0.01% sahaja..

kenapa ?

kita kenal dah lama....
saling mengenali jugak cukup lama....
tapi kenapa kerana dua tahun yang "manis" tu.. ubah perhubungan kita menjadi pahit...??
sepahit-pahitnya..!!

salah siapa, salah di mana... bukan persoalan kat sini...
Yang jadi persoalan.. tak ada ke rasa sayang pada persahabatan kita...?? kita bukan sekadar berteman.. tapi bersahabat baik... terlalu baik.. hingga bertukar menjadi sebaliknya...

Andai tahu, percintaan itu akan memusnahkan persahabatan kita.. sumpah!! aku tak terima lamaran itu.. :(
cinta itu "membunuh" persahabatan kita...

Kenangan di alam percintaan boleh di lupakan.. in sha Allah.. tapi kenangan persahabatan kita terlalu susah nk buang... sebab kau tu sahabat aku... sahabat yang sangat bernilai.. yang aku sayang... 

nilai sahabat bagi aku bukan terlalu rendah, boleh di pijak, disepak teranjang, di tolak ke sana ke sini.. persahabatan kita bagi aku.. terlalu istimewa.. yang perlu kita ikat, simpul mati sebagai mana janji kita dulu.. janji sebagai sahabat yang akan bersama walau ape yang berlaku... tapi janji kekal janji.... semua org boleh berjanji tapi tidak semua akan tepati.. * senyum jer *

kita dulu..
dari kawan, menjadi sahabat...
dari sahabat, menjadi sahabat baik...
cuma silapnya kita...
dari sahabat baik berubah menjadi cinta... * tu kesilapan paling besar pernah kita buat*..
dari kekasih berubah menjadi MUSUH...

satu perkara yang aku tak pernah bayang kan... sebelum ini!!

aku sedih.. taknak taip lagi.. k bai

No comments:

Post a Comment