Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Saturday, January 28, 2012

SMS BERANTAI...;)

Jawab soklan ni :


  • 1)    Impian perkahwinan yang diimpikan anda??
  • 2)    Fobia kepada??
  • 3)    Perkara paling susah anda hendak lakukan..??
  • 4)    Bahagian paling menarik dalam diri anda??
  • 5)    Cinta bagi anda..??

Haha..penah tak terima msg cmni…kalau nak taw…lepas aku sent msg ni…mcm2 aku dapat jawapan…ada yang menggelikan hati, ada yang siyes n mcm2 lagi…
Ni, aku nak tunjuk stu jawapan yang aku dapat, dari adik aku sendiri…hati seorang gadis..
Dapat jer msg dia, aku terus gelak tak berenti, ntah..nak kata lucu sgt tak jugak..tapi tetap geli hati…heheh

Jawapan :


  • 1)    Perkahwinan ala puteri kayangan..
~ perkahwinan ala puteri kayangan?? Haha..mcm mana tuh yer….?? Can’t imagine how perkahwinan ala2 puteri kayangan..yang aku dok terbayang yang bese2 jer..perkahwinan atas bot, tengah2 tasik, tepi pantai…jap, aku nak pk...perkahwinan ala2 puteri kayangan ni mybe, bersanding atas pokok…hahah…tak pon dalam gua…atau dalam sungai…pelikkan..tapi memg pelik…2 yang aku gelak sorg2 tuh…
Mybe macam ni…
ceh, kalu camni, aku pon nak..hahah...

Tapi kalu adik aku tu..yang ni.,..haaha
hahaha....cantik kan...ni lah impian adik aku tuh,,.muahahaha


  • 2)    Benda kecik, berbulu, banyak kaki
~ dia punya jawapan tak specific, benda kecik, berbulu, banyak kaki..natang ape jenis cenggini, kecik 2 mybe semut, kuman…muahahaha….berbulu, mybe tikus, dan tang yang banyak kaki 2, mybe ulat gonggok…taw tak..ape bendanya ulat gonggok tu?? Kalu nak tahu..klik [ SINI ]

ni lah ulat 2..geli aku..huhu


  • 3)    Gemukkan diri
~ yang ni aku pecaya lah…nak buat mcm mana berat dia tak penah lebih dari 38kg..umur dah nak dekat 20..hahah


  • 4)    U know..better u tell me…ni dia punya jawapan…k sekang aku nak jawab…haha…x de yang cantik pon..semenya menyakitkan mata…hahaha


  • 5)    Cinta = love = something awesome that make us fell like in paradise, a magic that make us can do everything…
~ Kalu nak ulas pasal cinta ni, panjang sgt…tapi bagi aku lah kan..cinta ni sesuatu yang sukar dijangka, kalau kita ikhlas memberi, org akan ikhlas menerima…..tapi aku ingat satu kata2…berhati-hati jika member hati kepada seseorang, jika salah member hati, kesannya kita akan rasa sampai mati….fuh ~ dasat gak aku bab2 gini..caya lah..hahaha

p/s ~ tak tahu nape merapu mcm ni..hahah

No comments:

Post a Comment