Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Friday, January 6, 2012

MIMPI NGERI


Kali ni aku nak citer sal mimpi ngeri…mimpi yang aku alami sendiri…oh my god!! Aku x sanggup kalu betul ia berlaku di dunia reality…u know y?? dalam mimpi 2 aku dikahwinkan dengan org yang aku x kenal oleh my parents….citernya cmni……:-\

kan best kalu ada org wat dekat aku cam gini..heheh
Alkisah…..

Satu petang, setelah berbulan-bulan aku x balik, satu hari aku nak balik kampung…smpai jerk at kampung, aku tengok ramai org memenuhi perkarangan umah aku..aku ingatkan kenapa…bila naik je atas umah..aku tgok ada sorg laki segak berbaju melayu atas umah aku..aku ingatkan family aku yang jauh2…p yang membuatkan aku nak jatuh pengsan bila my dad bgtaw…” ni suami kamu”….ah..mcm mana aku dikahwinkan tanpa persetujuan….memg la x logik..mimpi kan…heheh…….aku terus lari keluar dari umah… Y could do this to me?? Y?sebenarnya xdelah jauh sgt aku lari…aku lari umah maksedara aku jer hahahah…n aku ajak laki tuh jumpa aku face 2 face n aku mintak dia ceraikan aku..aku sanggup bayar berapa jer yang dia mahu…asalkan dia ceraikan aku…..tapi apa yang memeranjatkan aku…dia kata..”dia x kan ceraikan aku smpai mati”…….aku terus menagis x berhenti….

# bila aku sedar jer dari tidor..pipi aku basah…aku terkesima 15minit..tengah kerah otak pk aku ni mmpi ke betul2 dah kawin…bila pk betul2…baru aku taw..aku Cuma mimpi…Oh Tuhan, syukur Alhamduliilah……….masa aku bangun tdo 2 aku terbayang2 ag muka laki 2…oh no…aku x penah kenal dia..sebab aku x penah ada kawan atau teman yang istimewa di alam reality muka cam dia….x de lah sekacak Aaron Aziz…hehe …….

Moral of the story : tdo 2 kena baca doa n basuh kaki biar x mimpi bukan2…heheh

No comments:

Post a Comment