Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Wednesday, September 28, 2011

5 SEBAB PEREMPUAN TERIMA CINTA LELAKI...:)

Bila rasa sunyi dan bosan cam yg aku rasa nih..terasa la nak merapu dekat blog nih…tadi ada org cakap dekat aku…cinta org yang menyintai kita bukan mengejar cinta org yang x menyintai kita….memg susah untuk buat semua nih..tapi dulu aku penah jugak menerima cinta org yg aku x cintai..Alhamduliillah…aku bahgia tapi ku sangka panas hingga ke petg upenyer hujan di tengahari….hehehe…xyah lah nak emo sangat aku nih…sebenarnya mlm nih aku nak bgtaw, bukan bgtaw sgt gak lah..nak dedahkan ( ok ke ayat ni..cam x bleh blah jer )…mcm mana perempuan menerima cinta lelaki..( dari kaca mata aku yg x berapa tebal nih lah…heh )..antara sebab perempuan menerima cinta lelaki :p-

LELAKI YANG HENSEM
Sebenarnya ni adalah salah satu pakej yg pmpuan pandang pada lelaki..p bagi aku x sangat…setakat muka ensem perangai buruk buat ape kan…:P..hehe

LELAKI YANG CARING
Lelaki yang mcm ni memg aku tgok spesel ckit..x semua lelaki cam ni  satu dlm seribu…kalu lelaki tu caring pada sorg awex..mesti dia suka awex tuh n jgn x taw…awex memg mudah giler cair ngan lelaki mcm nih…J

LELAKI YANG BERKERJAYA

Yang ni paling di titik berat, bukan x taw…perempuan sekang ni memg jenis pandang duit…ada duit, abg sayang, x de duit abg melayang lah..walaupun xsemua mcm 2…ada yang mengatakan cinta tuh lebih penting dari duit..huh, bagi aku org yg cakap tuh memg kelentong tak abes lah..sekarang nih, kalu ada duit baru ada cinta….duit tu lebih penting dari cinta..ni bukan zaman romeo dan Juliet, uda dara yang asyik dok berpuitis bawah pokok, dunia sekang nak masuk toilet pon kena bayar, so pmpuan akan pandang tggi sikit lelaki berkerjaya..terjamin masa depan…ehehee…..P

LELAKI YANG TIDAK EGO

Perempuan akan respek lelaki yang mcm ni, memg lelaki nih terkenal sgt dengan ego..smpai nak mintak maaf sepatah pon susah sgt…so mana2 lelaki yang x junjung ego atas kepala tuh, memg berpotensi untuk mendapat awex yang di takel ngan mudah..:J


LELAKI YANG BERSIKAP MATANG

Lelaki yg mcm nih yang pmpuan betul2 cari..baru ada gaya nak wat bakal suami, ni law perangai cam budak2..nak terima jdi pakwe pon kena pk 2 3 kali…J..hehhe

Sebenarnya law nak di ikutkan banyak lagi…tapi ini adalah yg terpenting…p law aku, bagi aku lah..law cari pakwe @ bakal suami..(hekhek..)..aku nak cari yg beriman, berduit ( ni perlu..law x..x mkn aku,,hehe..), dan yang terpaling penting hormat my parents…2 yg paling penting..nak aku, kena terima family aku..rite????

P/s ~ tapi bagi yg xmenepati apa yg diinginkan pada psngan,  x yah lah nak mintak clash..terima dia seadanya…..setiap manusia ada kelebihan dan kelemahan…so jgn bentuk dia menjadi seperti yg kita inginkan tapi cintailah dia dengan setulus hati…J


No comments:

Post a Comment