Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Wednesday, January 26, 2011

seorang aku


cter tentang aku....ni adalah gambar aku masa g tolong abah aku kat kebun..penat gak la..pas tolong tebas semak samun..kira ni benti rehat la kan?? aku pegi ngan abg aku..tp dia 2 hilang ntah kemana..tinggal aku jer * aku tolong la sgt..heheh
sebenarnya kitorang 2 beradik g tanpa di suruh tetapi menggedikkan diri nak p..kononnya nak g tolong abah kat kebun..tp hampeh...asik dok bergambar jer..abg aku lah..aku tak..hik3...
mesti masa 2 abah aku kata dalam hati..ei..budak2 ni dtg wat semak jer..bukan nak tolong pun..hihi
tp 2 la 1st time aku g tgok anak2 getah yg abah aku tanam..dah besar panjang upenyer...* cam budak2 la bunyi nya..padahal pokok getah..hahah
yang aku x bleh blah..abg aku tgok satu pokok tu..pastu dia tanya abah..dah berapa tahun usia pokok ni..sebab besar..abah aku ckap sama umur ngan kak long (kakak aku yg sulung umur 23 tahun)..alamak..maknanya pokok 2 usianya dah 23 tahun la..then abg aku kta tp nape pokok ni lebih tinggi dari kakak aku tp kakak aku lebih besar dri pokok ni..hahahah
kakak sulung aku 2 agak besar jugak..hihi * law dia bc ni..teruk aku di marah..x de dah dapat sposor dari dia..hahaha


No comments:

Post a Comment