Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Sunday, August 7, 2011

baru buat lesen..:)

tahun lepas, 28.10 genap lah umur aku 18tahun...tapi yg aku nak cter kat cini bukan pasal umur aku tp pasal aku yg dah tua nih baru nak amik lesen moto..heheh....

so sebelum tuh..biar aku story dulu sal rutin harian aku kat poly ni..ley dikatakan dari hari ahad hgga kamis memg bz lah...dari kul 8 hgga 4ptg...nak dijadikan cter..aku pon amik lesen...so tetiap sabtu kena g la kan..n ntah nape lah ri 2..lec kesayangan aku g wat kelas hari jumaat..xley rehat lah aku..ah la sabtu kena bgun awal..hish..tensen tol..rasa cam nak berenti jer belajar....hehee

then, nak dijadikan citer..pg sabtu tu bangun lah aku pgi2 ngan terhuyung hayang *ngantuk sey* g mandi..masa tuh aku jer yg bagun, org len tgah membuta ag...lepas mandi tuh aku iron baju,..waa...sedey tol...baju kesayangan aku terbakar ..iron panas sgt....sabor je lah...
siap jer..aku tggu si suria sebab aku jnji nak p ngn dia...n tepat kul 7.30 kitorang ber4...aku, su ,nik n bella pergi depan pagar poly tggu sugar daddy dtg jemput...ops..terlebih sudah..hahahaha...x de r..tggu wakil dri kelas memandu tuh jemput kami sebenarnya..hihi

samapi jer sana, kami kena masuk dengar taklimat..5jam..ngantuk doh..p sebelum tuh..dia check sape yg x pakai kasut...upenyer si bella ni x pakai kasut,..masak kau kali nih..then bella kena g pejabat kelas memndu n bayar rm2.00 untuk dapatkan kasut..kasut pinjam...keh3..masuk jer dlm tuh, ckgu Ramli kata..hah kan cantik pakai kasut kungfu tu..haha..aku n suria dah tergelak...x ley tahan..hahaha

                                        
lebih kurang camni lah kasut yg bella pinjam yg kena bayar rm2 tuh.,.x memasal melayang rm2..p kasut tu lagi teruk..hahahah

nak abes kan 3jam pertama,3kali lena aku..haha..pastu smbung lak lepas zohor..tu lagi lah ngantuk..asik naik pgkat jer aku..pangkat jeneral..hahaha....dah x peduli dah dak laki belakang yg dok sepak2 kerusi..bukan ensem mana pon..sebab tu wat xtaw..law ensem kopen aku control ayu.hahah..

haha..saat2 mnyeksakan ni tamat jam3.30ptg..rasa syukur sgt..sampai kat kolej dalam kul 4ptg..sempat g singgah kat bazar..beli makanan..aku melantak mengalahkan org puasa..pastu cari la dging masak merah..ntah nape..ramadhan ni asik nak mkn dgng masak merah jer....uih....kecur air liur aku..xleh ah..sedap weh...heheh
lepas beli makanan tuh..naik bilik..terus bantai tdor..agak teruk a aku nih..hahahaha

mggu dpn lak aku kena g bab nak test komputer lak..cuak nih,..arap lepas..

p/s:: aku suka bila wat org hepi..hehe

No comments:

Post a Comment