Hope Enjoy ngan blog saya...
...walaupun blog sy tidak meriah dan cantik mcm org len punya..:P

Popular Posts

Tuesday, April 26, 2011

Payudara " digiling" elak di ROGOL..

KISAH 1

DEIONDRE  terbaring diatas lantai didapur rumahnya. nafasnya turun naik. Tangannya menggeleter menahan rasa takut melihat ibunya sedang memanaskan batu giling diatas tungku dapur. Setelah 15minit, batu itu pijar. Beralaskan sedikit kain, ibunya memegang hujung kedua kedua-dua batu tersebut. Tanpa belas dan kasihan, si ibu terus melekatkan batu panas itu pada buah dada anak gadisnya yang telanjang bulat.
Deiondre meronta dan melolong menahan sakit. Panas dan pedih, ngilu!!! Bagaikan mahu cair dadanya..Namun jeritan dan tangisan si gadis tidak dihiraukan. si ibu terus menenyeh kedua- dua buah dada anaknya. Batu panas itu dilekap, ditekan pada dada anaknya, tak ubah bagai mensterika baju. Setelah 15minit, barulah siibu hentikan 'seksaan' itu...

KISAH 2

NAKEISHA  baru berusia sembilan tahun. Suatu hari ibunya memanggil si anak kecil itu dan disuruh berbaring. Pakaian atas dadanya ditanggalkan.kemudian si ibu menuangkan air panas ke kedalam besen. Berkepul-kepul wapnya naik.. Lalu sehelai tuala dicelup didlam air panas itu,. Si ibu melilit tangannya dengan sehelai kain tebal supaya memudahkan dia memegangnya. Diambil tuala yang direndam tadi dan dilurut agar berkurangan air. Kemudian tuala yang masih panas itu terus dilekatkan pada dada nakeisha.. Apa lagi, terjerit-jeritlah gadis kecil itu menahan sakit. selepas beberapa saat, si ibu berhenti menekan. Tuala itu dicelurkan semula dan kemudian dilekatkan lagi pada dada Nakeisha. selepas 15minit, barulah ibunya berhenti. Nakeisha menyangka 'deraan' ibunya sudah berakhir. tapi ibu nya melilitkan seheali kain panjang pada dada Nakeisha. Lilitan itu sgt kuat dan menyakitkan tubuh si kecil. ia x bleh di buka. Lilitan itu hanya dibuka dua kali sehari, iaitu sewaktu untuk dada Nakeisha 'dirawat' dengan lekapan air panas. dan rutin ini berlarut hingga 6 bulan lamanya.

KISAH 3

si ibu sedang asik memanggang kayu pencanai diatas dapur kayu. Setelah kayu pencanai sepanjang setengah meter itu benar2 panas, si ibu itu terus menekan pada buah dada sebelah kanan anak perempuannya Endam yang baru berusia 11 tahun. menjertit jerit Endam meronta menahan kesakitan. Tapi Endam tahu jika menagis keluar air mata darah sekalipun, dia tidak mampu menghentikan perbuatan ibunya itu. setelah 5minit si ibu berhenti dan kembali mamanaskan nya di dapur. setelah panas sekali lagi digiling diatas dada anaknya. walaupon kulit sekitar dada anaknya sudah melecur, sedikt pun tiada belas kasihan dihati si ibu.

anda sanggup baca tiga kisah diatas??? hish!! hish !! ngeri bukan?? Apa yg berlaku oleh gadis kecil itu hanyalah sebahagian yang berlaku diwilayah Cameroon di afrika..
dera?? oh..tidak...
kanak2 tdi bukan didera tetapi perbuatan itu adalah amalan tradisi yang diamalkan turun temurun oleh masyarakat disana. Fungsinya?? Mudah. adalah untuk 'menghancurkan' dan ' mematikan' buah dada ank2 gadis mereka. banyak lagi cara lain yang digunakan.ada juga ibu2 yg menggunkan tempurung kelapa. lagi mudah.panaskan saja dan lekapkan dada anak gadis mereka ketika sedang panas..!! kejam bukan??heheh
 bagi si ibu, tindakan ini x bermaksud kejam tapi melambangkan kasih syg...mahu melindungi anak gadis mereka dari mangsa nafsu lelaki....)
ramai anak gadis disana yg sudah akil baligh terdedah dengan seks bebas dan hamil anak luar nikah. Perkara beginilah yg menkutkan kaum ibu. untuk itu kaedah mensterika buah dada anak2 adalah cara yg paling efektif untuk mencegah anak2 mereka terlibat dengan seks sebelum masanya. melalui kaedah ini, apabila anak perempuan itu dewasa kelak dia dpt mengelakn diri dari menjdi mangsa rogol, melakukan seks bebas dan mengandungkan anak luar nikah yang boleh memalukan keluarga.


bagaimana dengan anak gadis kita disini?? apa langkah kita untuk mencegah mereka dari terlibat dengan seks bebas????


p/s:: kredit pada mastika..:)

No comments:

Post a Comment